mår som jag förtjänar

kom precis hem till heidi, blev en lång jävla resa igår.

Gick ju som sagt på stan igår, hittade inte så mycket. Var så jävla varmt så jag var fan inte på humör, ville ju bara dö! Efter det drog jag, heidi, mysan, felicia & jossan till vasa, snacka skit och tog det lugnt. Sen var det dags att dra oss hemåt, gjorde oss i ordning och åkte till jana. Där var de trevligt folk, vi rökte vattenpipa och de andra drack ju. Jag och heidi tröttnade och drog en spontan resa till borensberg eller nåt, ligger typ vid motala.

Åkte vattenskoter vilket inte var så jävla kul haha, blöt som fan. Drack gin som smaka skit och rökte en jävla massa cigg, kunde ju vart bättre men det var ändå trevligt folk där. Alltid kul att träffa nya. 

Nu är de bara att ta nya tag för idag blir det grill mys med bra människor.

Lägger in bilder sen, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0