godmorgon ♥

usch, vilken dålig natt. Sovit jätte dåligt och vaknar såhär tidigt, men det är väl bara att leva med det.

Idag har jag massor att göra, ska hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning lite. Sen ska jag träffa massor med människor som köper saker av mig, hade ju hur mycket som helst i huset nu när vi flytta och så snäll som min pappa är så får ju jag alla pengar. Jag ska möta upp heidi och sola i vasa, efter det ska vi träffa felicia & jossan. Blir lite shopping inför helgen och förmodligen fika på det! Ska ta lite bilder och lägga upp här, om jag lyckas... Ikväll väntar fest också, men med tanke på mitt illamående igår tar jag det lugnt idag.

Lite Dada life såhär på morgonen är ju inte helt fel, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0